FAQ
Připravujete oslavu nebo akci? Během takového plánování může přijít spousta otázek. Zde najdete odpovědi na ty nejčastější. Se vším ostatním Vám rádi pomůžeme - neváhejte nás kontaktovat.
What is included in the rental of the inflatable attraction?
You don’t need to worry, with the attraction rental from us, you’ll receive everything you’ll need. The rental of the attraction includes:
- Inflation device – blower
- Mat for entry and exit at the attraction
- Power cable for connection to electricity
- Pegs for securing the attraction
Will I be able to set up the attraction by myself?
Absolutely! There’s nothing complicated about setting up and operating the inflatable attraction. You can check out our simple guide HERE.
Our staff will explain everything to you and assist you upon delivery. Additionally, we are available by phone at (+420 605 833 883), where we’ll be happy to help you with anything at any time.
Do you require a deposit?
We do not require a deposit. Payment will be made against the issued invoice upon delivery or return of the attraction. Payment can be made by bank transfer, in cash, or using a QR code for instant payment.
What if the event is canceled? What about bad weather?
Unfortunately, the attraction cannot be operated in the rain. In the event of bad weather, we stay in contact with you and the rental can be canceled up to the day before the event without any penalty. If this does not occur, the event will be considered confirmed under the pre-agreed conditions.
In the case of only the threat of rain showers, we will provide you with a waterproof tarpaulin that can be placed over the inflated attraction to protect it from the rain. After the rain shower ends, the attraction can be immediately used again.
Does the attraction need to be constantly inflated?
Yes. Don’t worry about the attraction bursting or deflating. Thanks to the breathable seams and folds, the attraction remains constantly inflated. It stays inflated throughout the entire period of use.
Where can I pick up the attraction?
You can find our warehouse at Široká 241/25, 251 01 Říčany. Our staff will always be available on-site for pickup and return at the agreed upon time.
When can I pick up the castle?
The castle can be picked up anytime by prior arrangement at our warehouse address: Široká 241/25, 251 01 Říčany. If needed, feel free to call us at +420 605 833 883, and we’ll arrange according to your needs.
HappyTimes v číslech
350+
Spokojených zákazníků
17
Vlastních atrakcí
700+
Realizovaných akcí
Naši spokojení klienti
Ing. Marika Duchoňová
PASSERINVEST GROUP, a.s., Event Manager
S Agenturou HappyTimes s.r.o. spolupracuje naše společnost již roky. Jedná se o spolupráci založenou na důvěře, spolehlivosti a kvalitně odvedené práce.
Ing.Vlastimil Balín
Společnost REISSWOLF, ředitel společnosti
Společnost HappyTimes je pro nás dlouholetým partnerem při pořádání sportovně společenských akcí pro zaměstnance naší společnosti REISSWOLF. Vždy jsme naprosto spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb. Ceníme si zejména jejich spolehlivosti a příznivých cena za poskytované služby.
Michaela Fojtáchová
Auto Opat, Servis Auto Opat, Marketing manager
Společnost Servis AUTO OPAT působí na trhu jako autorizovaný prodejce a servis vozů ŠKODA a autorizovaný servis Volkswagen. Velká část promo akcí bývá zaměřena na rodiny dětmi, proto jsme si jako partnera vybrali agenturu HappyTimes, protože s její pomocí se nám skvěle daří přilákat právě tuto cílovou skupinu. Již několikrát jsme si zapůjčili skákací hrad a velkou nafukovací skluzavku, zájem o tyto atrakce byl opravdu vysoký, děti našich stávajících i potenciálních zákazníků se bavily po celou dobu, s bezpečností atrakcí nebyl žádný problém. Se službami a komunikací agentury stejně tak se samotnou realizací akcí jsme velmi spokojeni.
Bc. Petra Štočková
Euromaster, koordinátorka
Agentura HappyTimes je skvělým partnerem pro akci ať už pro děti anebo dospělé. Nejen široká nabídka, ale především spolehlivost a vstřícnost obou majitelů my několikrát pomohla při organizování rozličných eventů. Pánové vždy dodrží na čem se dohodneme, přístup mají profesionální, spolupráce byla pokaždé bezproblémová. Mohu jedině doporučit.
Bc. Lenka Palatová
CB Auto a.s., Supervizor prodeje, marketingu a personalistiky
Co se týče Vašich služeb, určitě jsme spokojeni. Domluva proběhla naprosto bez problémů, i když objednávka proběhla relativně narychlo, stačila i emailová komunikace. Atrakce byla přivezena včas dle dohody a zákazníkům se líbila. Jediné, co nám zábavu komplikovalo, tak bylo počasí.
Pavel Pešek
SDH Jílové u Prahy, velitel
Služeb agentury HappyTimes jsme využili při oslavách 140 let založení našeho sboru. Od prvního telefonátu do realizace a zaplacení služeb, konkrétně pronájem skluzavky Crazy, probíhalo vše bez sebemenších problémů. Vše na čem jsme se dohodli platilo! I když nás při akci potrápily dešťové přeháňky, obsluha udělala vše proto, aby byla atrakce maximálně v provozu. V praxi to znamenalo několikrát za den atrakci rychle sbalit a zakrýt, tak aby ihned po dešti byla opět schopna provozu. Jelikož zájem dětí nebral konce, obsluha ještě hodinku provozu přidala a to prosím bez finančního navýšení!
Až budeme příště podobnou akci pořádat, určitě se na agenturu HappyTimes obrátíme znovu.